Pogosto zastavljena vprašanja (F.A.Q.)

 

Sem "star" kupec pri Aquashopu. Želim se prijaviti v spletno trgovino, vendar mi sistem javlja napako.
V novi spletni trgovini Aquashop so vaši dosedanji podatki za prijavo postali neveljavni. Potreben je postopek ponovne prijave, ki ga lahko izvedete hitro in enostavno.

Postopek registracije sem izvedel pravilno, v Aquashop pa se ne morem prijaviti...?
!

- Preverite ali ste vnesli svoj pravilen poštni naslov.
- Preverite ali ste po registraciji v spletni trgovini prejeli in potrdili aktivacijski e-mail v svojem
  poštnem predalu.
- Preverite če slučajno ni naš poštni naslov med vašimi blokiranimi pošiljatelji.

Če ste vse od zgornjega preverili in je vse u redu, nas kontaktirajte preko e-pošte ali pa
preko telefona. Vaš uporabniški račun bomo aktivirali »ročno«.

Zanima me ali ste odposlali moje naročilo. Ali lahko in kje kako vidim status mojega naročila?
Status oddanega naročila lahko vidite v svojem računu, poleg zavihka "osebni podatki", v zavihku "moja naročila".
Tam si lahko ogledate tudi svoja dosedanja naročila.

Kdaj po oddanem naročilu bom prejel pošiljko?
Če je naročilo oddano do 10.00 ure dopoldan in so vsi izdelki na zalogi, pošiljka zapusti Aquashop še isti dan in jo prejmete naslednji dan. Če je v obdelavi veliko naročil, se lahko zgodi, da paket zapusti Aquashop tudi kasneje, v roku treh dni. Če katerega izdelka, ki bistveno vpliva na vrednost naročila ni, vas bomo v tem primeru obvestili. Na čas prejema vplivajo tudi vikend in prazniki.

Zakaj je pri naročilu obračunana poštnina kljub temu, da vrednost naročila presega 65 EUR?
Pošiljka presega 10 kg in je obračunan dodatek na težo ali pa dodatek za »pazljivejše ravnanje«.

Zakaj je pri akvarijih obračunana večja poštnina?
Akvariji spadajo med velike, težke in občutljive pošiljke, zato Pošta Slovenije obračunava take pošiljke po višji tarifi.

Zakaj ne vidim zaloge proizvodov?
Sistem na katerem deluje Aquashop trenutno ni povezan z sistemom, ki vodi zaloge. Proizvod za katerega se zanimate je lahko na zalogi le v majhnem številu in lahko pride to situacije, da več kupcev v zelo kratkem času naroči ta proizvod. Zato smo se odločili za obveščanje o stanju zaloge, ki deluje z postavitvijo nove spletne trgovine. Primerno nadgradnjo bomo izvedli v prihodnosti.


Naročilo bi rad prevzel in plačal osebno.
Prevzem izdelkov pri nas je seveda možen. Ko prejmete obvestilo "predplačilo", so izdelki pripravljeni za prevzem. Kontaktirajte nas po e-pošti ali telefonu, da se dogovorimo za čas prevzema. Pred prevzemom boste pri nas prejeli plačilni nalog, ki ga lahko plačate na bližnji banki ali pošti. Seveda lahko izdelke plačate tudi na drug način, preko vaše spletne banke ali pa plačilnega naloga na vaši banki ali pošti.
Drugi načini plačevanja pri nas trenutno niso možni.

Pri vas bi si pred nakupom rad osebno ogledal izdelek ki me zanima.
Ker ne delujemo kot klasična trgovina se je potrebno z nami prej nujno dogovoriti za termin ogleda oziroma nakupa.

 

 

Proizvajalci
Kategorije
AKVARISTIKA
Pošta
Veleprodaja

 











Mailing
Facebook
Osebni prevzemi

 

Po predhodni telefonski najavi

OIC Trzin
Hrastovec 16
1236 Trzin

Tel.: 040 813 139


Ponedeljek, sreda in petek:
od 10:00 do 14:00

Torek in četrtek:
od 10:00 do 18:00

 

Zanimive povezave

 

123

Vzdrževanje


Forumi

 

 

Revija Akvarij